piątek, 9 maja 2014

Prezent urodzinowy :)

Dziś pochwalę wam się jak piękny prezent urodzinowy dostałam od moich kochanych dziewczyn i jednego rodzynka z pracy :)
Wiem, że chwalić się nie wypada, ale w tym wypadku trzeba !
  Sprawili mi oni DUŻĄ niespodziankę i WIELE radości :)
Prezent nie tyle piękny co użytkowy, gdyż jest prezentem reklamowym :)




Śliczne papierowe torebki z moim logo! 
Nareszcie moje misie będą ładnie spakowane kiedy będą trafiać do was :)





Dostałam również śliczne stempelki z drewnianym uchwytem.
Jeden z nich - czerwony, jest oryginalnie w innym przeznaczeniu (do ciastek:) ), ale napis który przedstawia idealnie nadaję się do ozdabiania torebek czy hang tag'ów :)
Zapomniałabym o wizytówkach, jak zresztą zawsze :)
Już nie jeden raz robiłam jakiś projekt ale zawsze coś mi nie pasowało i przekładałam to na później. Teraz mam cały komplet więc mogę rozdawać :)







Szczęśliwa stokrotnie dziękuje za prezent raz jeszcze i wszystkim życzę aby mieli tak wspaniałych przyjaciół w pracy :)


Miłego dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz