wtorek, 15 października 2013

Miś :)

Miś jest bez wątpienia jedną z najbardziej rozpoznawanych i najchętniej przytulanych zabawek na całym świecie. To on zapoczątkował całe pluszowe szaleństwo. Miś jest również bohaterem wielu bajek,  których chyba nawet wymieniać nie trzeba :) 


Spod mojej ręki to właśnie Misiów wyszło najwięcej. Część z nich była uszyta na zamówienie wedle 'życzenia' :) Często sami wybieracie kolory lub ubieracie misia w ubranko :) 
Miś poniżej był uszyty specjalnie tak by pasował do stylu pokoju małego Leonka. 


Kolejne misie na zdjęciu to dwa pierwsze jakie uszyłam, dla Milusia i Franusia.


Moje misie mierzą około 50cm, ale zdarzają się również mniejsze około 40cm.





W sumie uszyłam już ponad dwadzieścia misiów. Dla niektórych może wydaje się to mało, jednak czas często nie pozwala na to aby szyć ich więcej niezależnie od zamówień. Od momentu zakończenia moich studiów i tak powstaje ich więcej :)


Te powyżej powstały z 'podróży' :) A właściwie z materiałów i tasiemek, które mama przywiozła mi ze swoich angielskich wakacji :) Tak:) Takie prezenty lubimy :)


A ten miś z kolei na zieloną wyspę poleciał jako prezent urodzinowy :)


Miś różowy powstał całkiem niedawno, dla Juli :)
Jeden z moich ulubionych :)

Na koniec jednak chciałabym wam pokazać misia innego niż wszystkie poprzednie, jest przy nim troszkę więcej pracy. Powstał rok temu jako prezent gwiazdkowy, od szyjącej cioci dla małej Karolinki :)


Więcej misiów już niebawem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz