czwartek, 3 października 2013


Na początek chciałabym zapoznać was z moimi małymi milusińskimi :) 
Moja przygoda z szyciem rozpoczęła się już w dzieciństwie, ale dopiero dwa lata temu zaczęłam szyć z pasją. Spod mojej igły wychodzą głównie pluszowe zwierzaki, które najczęściej wędrują do małych dzieci :)



Przez całe dwa lata powstała duża ilość królików, misiów, kotów i żyraf. Dziś jednak chciałam pokazać wam kilka króliczków, gdyż to one jako pierwsze skradły moje serce :) 
Moje pluszaki najczęściej wędrują do dzieci, które właśnie się urodziły lub dopiero przyjdą na świat.Te na specjalne zamówienie mają wyszywane imiona.
Często są prezentem urodzinowym lub 'gwiazdkowym' :)



Często dostaje wiadomości o tym, że moje pluszaki pełnią role pierwszego 'przyjaciela', z którym dzieci  praktycznie się nie rozstają i to właśnie sprawia mi największą radość :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz